مصاحبه آرشیو خبر ها
شیرشاه : موراتا جایگاه خود را پس خواهد گرفت

شیرشاه : موراتا جایگاه خود را پس خواهد گرفت

فرناندو یورنته مهاجم سابق یوونتوس که برخلاف پیش بینی هایی که در مورد او میشد خیلی زود از یووه جدا شد اعتقاد دارد که هم تیمی سابقش یعنی آلوارو موراتا جایگاه خود را بار دیگر در یوونتوس پس میگیرد .

مهاجم سابق یوونتوس و کنونی سویا پیش از دیدار با تیم سابق خود در ارتباط با دو سال "فوق العاده" در یوونتوس گفت :

"بازی فردا از دو نظر بسیار خاص است . یکی از آن ها این است که این بازی در راهیابی ما به لیگ اروپا اهمیت فوق العاده ای دارد "

" و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به عنوان تیم سوم گروه به مسابقات لیگ اروپا برویم ، مورد دوم تقابل با یوونتوس است ، تیم سابق من ، جایی که من تا سه ماه قبل در آن حضور داشتم و 2 سال فوق العاده را تجربه کردم."


"من دلتنگ تورین هستم ، شهری خاص و زیبا ، جایی که همچنان که گفتم دو سال خاطره انگیز را برای من ساخت. همچنین بازی برای یوونتوس باورنکردنی بود ، یکی از بزرگترین تیم های اروپا . فوق العاده بود ؛ تمام این موارد دیدار فردا را برای من بسیار خاص و

مهم می کند."

شیرشاه سال گذشته جای خود را به هم وطنش آلوارو موراتا داد و در انتهای فصل بانوی پیر را به مقصد سویا ترک کرد. آلوارو حالا بعد از ماریو ماندژوکیچ و پائولو دیبالا انتخاب سوم خط حمله یوونتوس است .

"به نظر من آلوارو بازیکن قدرتمندی است. یقینا او در بهترین شرایط فوتبالی خود قرار ندارد ، چون قطعا به دنبال دقایق بیشتری از حضور در میدان است."

"او کیفیت فوق العاده ای دارد ، باید ذهنیت مثبت خود را حفظ کند و به سختی تمرین کند ؛ قطعا فرصت برای نشان دادن توانایی هایش به وجود خواهد آمد."

آشنایی یورنته با خط دفاعی یوونتوس ، آیا خط دفاعی یوونتوس نقطه قوتش است ؟

"بله ، من فکر می کنم که مهم ترین نقطه قوت یوونتوس خط دفاعی تیم است. یووه همیشه در آن قسمت از زمین توانا بوده و تقابل با خط دفاعی آن ها به هیچ عنوان ساده نیست."

"از سوی دیگر ما نیز توانایی های خود را داریم و فردا برای شکست این دیواره دفاعی تلاش خواهیم کرد."

بعد از شروع نه چندان خوب ، یورنته در 6 هفته گذشته 2 گل و 2 پاس گل برای تیمش به دست آورده است. آیا این به معنی بازگشت به شرایط آرمانی است ؟

"فکر می کنم که شروع های سخت یکی از موارد شخصیتی من است. کمی زمان می برد تا من به بهترین شرایط خود برسم ، اما الان حس خوبی دارم و احساس می کنم که روز به روز شرایطم بهتر می شود."

"نقطه قوت من قطعا در ضربات سر است ، وقتی تیم عملکرد خوبی دارد و ارسال های زیادی روی دروازه صورت می گیرد ، شرایط من بهتر می شود."

"من قطعا دوست دارم که بازی کنم و به سویا کمک کنم ، گل های زیادی به ثمر برسانم و مهره مهمی برای تیم باشم."

"من قدم به قدم به این هدف نزدیک می شودم ، در ابتدای فصل کمی مشکل داشتم ، ولی کم کم به شرایط آرمانی سال های گذشته بر می گردم."

"بازی فردا بسیار مهم است ، ما برای به دست آوردن جایگاه سومی و رفتن به لیگ اروپا تلاش خواهیم کرد و هدف اول ما پیروزی است."

"شرایط در دستان ما نیست ، اما منچسترسیتی می تواند شانس بسیار خوبی برای ما ایجاد کند ، آن ها برای صدرنشینی نیازمند شکست دادن بروسیا مونشن گلادباخ هستند و این نتیجه کمک بسیاری به ما می کند."

" انجمن هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: